Балабақшада «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі»
атты семинар өтті
Жаңа модель ойын арқылы балаларды тәрбиелеу мен оқыту тәсілдерін өзгертуді қамтиды. Ол үшін үлгілік оқу жоспарларынан баламалы білім беру бағдарламаларына мемлекеттік стандарт өзгертілетін болады. Модель балаларды тәрбиелеуге тарту үшін ата-аналармен тығыз жұмыс жасауды қарастырады.
Тәрбиешілерді даярлау процесіне өзгерістер енгізу жоспарлануда, олардың негізгілері теорияға емес, практикаға бағытталған, сондай — ақ мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтары арасында зерттеу мәдениетін құру болып табылады.
Жаңа модельге сәйкес, ата-аналар балабақша жұмысының сапасын бағалайтын болады. Бұл үшін Білім және ғылым министрлігі арнайы критерийлер мен бағалау құралдарын әзірлейді.
Бүгінгі таңда білім беру саласындағы инновациялық өзгерістер жағдайында қоғамның тәртібі өзгеретіні сөзсіз. Ол білім беру мекемесінің түлегіне бағытталған, ол балабақшада болған кезде белгілі бір білім мен дағдыларды игеріп қана қоймай, оларды қолдануды үйренеді. Мектеп жасына дейінгі баланың логикалық даму дағдылары болуы керек.
Қазіргі кезеңде мектепке дейінгі білім беру үшін мектеп жасына дейінгі балаларда негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады, яғни зерттеу дағдыларын, креативті ойлау қабілетін, жаңа білім салаларына жылдам кіру қабілетін қалыптастыру; жаңа жағдайларды талдау; бұрын кездеспеген стандартты емес проблемаларды қою және шешу; ақпаратпен жұмыс істеуге үйрету; коммуникацияларға үйрету, әлемнің динамикалық көрінісіне бейімдеу, командада жұмыс істеу.
Баланың мектептегі өмірі алда ғой: жаңа қызмет түрлері, жаңа міндеттер мен жаңа қажеттіліктер.
4 К форматындағы негізгі құзіреттіліктерді игеру мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортаның алуан түріне бағдарлауды, әлемнің бай екенін және әр түрлі жағынан мағыналы болатындығын түсінуді қамтамасыз етеді, сонымен қатар мектепте сәтті оқуға ықпал етеді.