Үздік эргономикалық шешімдер
Біз сіздерге ең жақсы балабақшаны ұсынамыз
Бала ерте жаста келетін біздің балабақша оның көз алдына қызығушылық, қуаныш ұялатады. Балабақшаның әр бұрышы балаға жаңа нәрсені үйренуге мүмкіндік береді, сұрақтар туғызады және оларға өз бетінше жауап табуға көмектеседі. Балабақшадағы балалар ыңғайлы және қызықты. Балабақша мен топтық бөлмелердің барлық пәндік-кеңістіктік ортасы балалардың жеке және жас ерекшеліктерін, білім беру бағдарламалары мен даму ортасын құру принциптерін ескере отырып құрылған және балалардың эмоционалдық әл-ауқатын дамытуға, олардың мүдделері мен қажеттіліктерін қамтамасыз етуге бағытталған. Жабдықты орталықтарға орналастыру балаларға ортақ мүдделер бойынша кіші топтарға бірігуге мүмкіндік береді. Бай білім беру ортасы әр баланың қызықты, мазмұнды өмірін және жан-жақты дамуын ұйымдастыруға негіз болады.
Балабақша ғимараты екі қабатты, типтік, Жарық, орталық жылыту, су, кәріз жүйесі бар.Аумақта металл қоршау, 3 қақпасы бар. Аумақ көгалдандырылған және абаттандырылған. Беседкалары бар ойын алаңдары жас ерекшеліктеріне қарай топтарға бекітіліп, гүлзарлармен, тәжірибелік бақшамен абаттандырылып, ойын және спорттық жабдықтармен жабдықталған.
Спорт алаңы .
Дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының бүкіл жүйесі денсаулық пен салауатты өмір салтын сақтау үшін жағдайларды қамтамасыз етуге бағытталған. МДҰ дене шынықтыру алаңымен жабдықталған, ол мыналардан тұрады: қозғалмалы ойындарға арналған жабдықтары бар аймақтар; гимнастикалық жабдықтары мен спорттық снарядтары бар аймақтар; жүгіру жолдары; Алаңның негізгі кеңістігі еркін, қозғалмалы және спорттық ойындар үшін қолданылады.
Жер үлескісі -бұл жыл бойы ойын ойнауға, серуендеуге, ұйымдастырылған іс-шараларға, өсімдіктерді бақылауға арналған орын. Балабақша учаскесін жобалаудың маңызды элементтерінің бірі-жасыл желектер. Олар аумақты шаң мен шудан қорғайды, топтық аймақтар арасында сәндік кедергілер жасайды. Участокта ағаштардың, бұталардың, бақшаның, гүл бақшасының, жеміс-жидек екпелерінің болуы үлкен тәрбиелік және тәрбиелік мәнге ие. Өсімдіктерге күтім жасау процесінде балаларда топырақты өңдеу және өсімдіктерге күтім жасау үшін қарапайым құралдарды дұрыс қолдану дағдылары дамиды, табиғатқа ұқыпты қарау қалыптасады. Балабақша учаскелерінде көптеген жасыл желектер, гүлдер бар – мұның бәрі жақсы демалуға, сауықтыруға және балаларды ойындар мен жұмыста табиғи ортаның сұлулығымен таныстыруға жағдай жасайды.
Жол жүру ережесіне байланысты автожол.
Жыл сайын қала жолдарындағы көлік қозғалысының қарқындылығы артып келеді, сонымен бірге жол-көлік оқиғаларының саны да артып келеді. Сондықтан мектеп жасына дейінгі балаларды жол ережелерімен таныстыру жолдардағы жарақаттанудың алдын алуда маңызды рөл атқарады. Осы бағыттағы жұмыстың ерекше маңыздылығын ескере отырып, балабақшада үлгілік бағдарламаның міндеттерін іске асыра отырып, педагогтардың күшімен автотұрақ ұйымдастырылды. Автотұрақта балалар күн сайын ата-аналарымен бірге қаланың жолдары мен көшелерінде жасайтын маневрлерді орындайды. Балаларда, тәрбиешілер мен ата-аналарда автотұрақ құру арқылы білімді практикада қолдану мүмкіндігі туындайды. Автотұрақтың мақсаты-балалардың жол-көлік жарақаттануының алдын алуға барынша жағдай жасау.
Дамушы ортаны құру мен жетілдірудің жетекші бағыттары ретінде біз келесі бағыттарды қарастырамыз:
Ол үшін балабақшада бар:
Дене шынықтыру залы спорт кешендерімен, үлкен модульдермен, төсеніштермен, гимнастикалық орындықтармен, еңбектеуге арналған доғалармен, доптармен, арқанмен, құрсаулармен, кегльдермен және басқа да қажетті жабдықтармен жабдықталған. Эмоционалды көңіл-күйді қалыптастыру үшін залда магнитофон бар. ( фото красивые и видео кусочки)
Музыка залы-қонақтарды қабылдауға, ойын-сауық, мерекелер, концерттер, театрландырылған қойылымдар өткізуге арналған балабақшаның ең негізгі залы. Залды көркемдік және эстетикалық безендіруі маусымдық және тақырыптық мерекелерге сай орындалады
Әр би залының дәстүрлі элементі болып табылатын айналары бар кең, жайлы хореографиялық зал бар –айна балаларға билеу кезінде өздерін көруге және олардың жетістіктерін объективті бағалауға мүмкіндік береді.. (видео где дети занимаются)
Топтық шығармашылық үшін құммен сурет салуға арналған толық жабдықталған студия бар, конфигурация бүкіл топты бір уақытта алуға мүмкіндік береді. Жеті бала жеңіл планшеттерде құм суреттерін жасайды, қалғандары психологиялық құмсалғыштағыдай үлкен үстелде жұмыс істейді. Веб-камера құм сызбасын жазуға, оны ноутбуктағы суретке түрлендіруге және фото қағазға басып шығаруға мүмкіндік береді. Көптеген суреттерден слайдшоулар мен бейнелер де жасалады.
Балабақшада "STEM оқыту кабинеті" сиқырлы бөлмесі бар.
Ол бөлме Alio ( патч – панель сенсорлық дисплейімен, UARO робототехникасымен, Ф.Фребельдің дидактикалық ойындарымен, Диенеш блоктарымен, түрлі-түсті куизенер таяқшаларымен, жұмсақ конструкторлармен және басқатырғыштармен, геоконтамивоскобовичпен, тірі және жансыз табиғаттың эксперименттік әрекеттеріне арналған материалмен жабдықталған.
Балаларда танымдық қабілеттерін дамытуда кітаппен жұмыс маңызды рөл атқарады. Балалар тәрбиешінің әңгімелерін тыңдағанды, сүйікті шығармаларын оқығанды, иллюстрацияларды қарастырғанды ұнатады. Балалардың кітаппен жұмыс істеу дағдысын дамыту үшін "Нұр бала" бөбекжайында тәрбиешімен бірлесіп әдеби шығармаларды және балалардың өзіндік іс-әрекетін зерттеуге арналған кітап оқу залы-орын жабдықталған. Оқу залында интерактивті тақта бар, онымен балалар нәтижелі жұмыс істейді, жаңа кітаптар тауып, әдеби кейіпкерлермен танысады. Жайлы және жағымды ойын-сауық үшін кабинетте балалар жайлы өз еркінше орналаса алатын жұмсақ аймақтар ұйымдастырылған. Бұл баланы естіген және көрген нәрсені ерекше қабылдауға бейімдейді.
Логопедтің кабинетінде дидактикалық және әдістемелік материалдар жинақталған, сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру үшін қажет. Мұнда "физиологиялық және сөйлеу тыныс алуын дамыту", "есту зейінін дамыту", "ұсақ бұлшықеттердің дамуы", "дұрыс сөйлеуді дамыту", "сөйлеудің психологиялық базасын дамыту", "сауаттылыққа дайындық" "фонематикалық есту қабілетін дамыту", "Даму" бөлімдері бойынша көрнекі материалдар, құралдар мен дидактикалық ойындар ұсынылады.
Балабақшада сенсорлық бөлме балаларды әрі қарай оқуға психологиялық және эмоционалды дайындау үшін қолданылады. Педагогтар мотивацияны қалыптастыру үшін жұмыс істейді, тәуелсіз эмоционалды және физикалық релаксация дағдыларын үйретеді, стресске төзімділікті арттырады.Балалардың еркін қызметі кезінде дефектолог З.Х. Салыкова жеке тәрбиеленушілермен сабақ өткізеді: оларға нақты М. Монтессори материалымен әрекет ету тәсілдерін береді.
Қазақ тілі кабинеті.
Балаларды қызықтыру және қазақ тілі бойынша білім беру үшін мұғалім қазақ тілі кабинетінде оларды оқыту мультфильмдерінің, компьютерлік бағдарламалардың, қазақ тілін үйрену туралы арнайы балалар сайттарының көмегімен оқытады.
Рухани жанғыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың бойында қазақ халқының ұлттық салт-дәстүрлері туралы білімді қалыптастыра отырып, балалардың Қазақстанның ұлттық мәдениеті туралы білімдерін тереңдете және кеңейте отырып, біз балаларда өз Республикамыздың өткені мен бүгініне деген қызығушылықты, құрмет пен сүйіспеншілікті тәрбиелейміз.
Буккросинг
Буккроссинг-бұл "босатылған кітап"деп аталатын аймақ. Ол қалай "босатылады"? Акцияға қатысқысы келетін кез-келген адам кітапты алып қана қоймай, өзі алып келіп, оны басқа адамдар оқи алатындай етіп арнайы белгіленген жерде қалдыра алады
Жылыжай тәрбиешілердің қолымен біртіндеп құрылды. Әртүрлі үй өсімдіктерімен жабдықталған.
Медициналық блок ҚР СанПиН талаптарына сәйкес келеді және медбике кабинетінен, изолятордан және емшара кабинетінен тұрады. Қол жетімді: диван, дәріхана шкафы, шыны қақпағы бар медициналық үстел, тоңазытқыш, медициналық көмек құралдары, медициналық таразы, бой өлшегіш, үстел шамы, тонометр, фонендоскоп, көру өткірлігін анықтауға арналған кесте. Медициналық құжаттама картотекасы толық.
МДҰ - да өмір сүру кеңістігін тиімді пайдалану мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік-мәдени қалыптасуын қамтамасыз етеді, баланың өзекті және жақын шығармашылық дамуының, оның қабілеттерінің қалыптасуының қажеттіліктерін қанағаттандырады. Мектепке дейінгі балалық шақ-бұл жеке тұлғаның алғашқы қалыптасу кезеңі, баланың өзіндік санасы мен даралығының негіздерін қалыптастыруы. Біздің балабақша-бұл балалар ойнайтын, ертегілерді тыңдайтын, ұйымдастырылған тәуелсіз іс-шараларға, еңбекке, ынтымақты қарым-қатынасқа қатысатын отбасылық орта орнаған жайлы үй. Педагогтар баланың толық дамуы үшін балабақшаның бөлмелері мен аумағын тиімді пайдаланады.