Диагностика балабақшаның 13 тобында жүргізілді. Диагностикаға қатысқан балалардың жалпы саны – 298.
Топ атауы | Балалар саны | Жоғары деңгей | Орта деңгей | Төмен деңгей |
---|---|---|---|---|
№1 «Балбөбек» (5 жас) | 24 | 22 | 2 | 0 |
№2 «Ботақан» (3 жас) | 25 | 12 | 10 | 3 |
№3 «Айналайын» (2 жас) | 20 | 9 | 8 | 3 |
№4 «Балдырған» (5 жас) | 25 | 17 | 8 | 0 |
№5 «Гүлдер» (4 жас) | 26 | 12 | 12 | 2 |
№6 «Көжектер» (4 жас) | 25 | 11 | 10 | 4 |
№7 «Құлыншақ» (5 жас) | 25 | 10 | 12 | 3 |
№8 «Арай» (4 жас) | 26 | 10 | 10 | 6 |
№9 «Балапан» (3 жас) | 25 | 10 | 9 | 6 |
№10 «Еркетай» (3 жас) | 25 | 5 | 16 | 4 |
№11 «Жұлдыз» (4 жас) | 25 | 7 | 15 | 3 |
№12 «Күншуақ» (5 жас) | 23 | 17 | 6 | 0 |
№12 «Күншуақ» (4 жас) | 2 | 0 | 1 | 1 |
№13 Түзету тобы | 2 | 0 | 0 | 2 |
Барлығы | 298 | 142 (48%) | 119 (40%) | 37 (12%) |
Нәтижелері:
Жыл соңында бағдарламалық материалды жоғары деңгейде меңгерген балалар саны – 188 (63%), төмен деңгей – 16 бала (5%).
Кіші және ортаңғы жастағы балаларда физикалық даму дағдылары белсенді қалыптасты.
Қорытынды: физикалық даму бойынша меңгеру деңгейі 85%.
Ұсыныстар:
Балалардың денсаулығын нығайту және сақтау жұмысын жалғастыру;
Балалармен жеке жұмысты күшейту;
Ұлттық қимыл-қозғалыс ойындарын, таңертең, таңғы астан кейін, серуен мен ұйқыдан соң моторика дамыту жаттығуларын енгізу.
Нәтижелері:
Жоғары деңгей – 120 бала (40%), орта – 138 (46%), төмен – 40 (14%).
Білім сапасы – 86%.
Ескерту: төмен деңгейдегі балалардың ресми медициналық қорытындылары бар, олармен жеке жұмыс жүргізілуде.
Ұсыныстар:
Дидактикалық ойындар арқылы топтық және жеке жұмыстарды жалғастыру;
Танымдық және зерттеушілік іс-әрекеттерді күнделікті ұйымдастыру;
Математика дағдыларын тек сабақта ғана емес, күн тәртібіндегі және еркін ойын кездерінде де дамыту.
Нәтижелері:
Жоғары деңгей – 114 бала (38%), орта – 140 (47%), төмен – 44 (15%).
Қорытынды:
Бағдарламалық материалды меңгеру сапасы 66%-дан 85%-ға дейін өсті. Бұл орыс тілінде оқытатын топтарда жүргізілген «Тілге ену» жобасының нәтижесі.
Ұсыныстар:
Балалардың сөздік қорын тек сабақта ғана емес, күнделікті өмірде сұрақтар қою, әңгімеге тарту, кітап оқу және талқылау арқылы дамыту;
Балалар бұрышы мен аудио кітаптармен жабдықталған кітап бұрышын ұйымдастыру;
Балаларды оқыған шығармалардан рөлдерді өз бетінше ойнауға ынталандыру.
Нәтижелері:
Жоғары деңгей – 137 бала (46%), орта – 126 (42%), төмен – 35 (12%).
Қорытынды: меңгеру деңгейі – 88%.
Ұсыныстар:
Балалардың қиялын, шығармашылығын дамыту;
Өз бейнелерін, құрылыстарын, суреттерін жасауға ынталандыру;
Сурет салудың дәстүрлі емес әдістерін кеңінен қолдану;
Декоративті-қолданбалы өнермен таныстыруды жалғастыру және өнер туындыларына ұқыпты қарауға тәрбиелеу.
Нәтижелері:
Жоғары деңгей – 130 бала (44%), орта – 131 (44%), төмен – 37 (12%).
Қорытынды: меңгеру деңгейі – 88%.
Ұсыныстар:
Бұл дағдыларды дидактикалық, рөлдік ойындар арқылы, күн тәртібіндегі сәттерде, қауіпсіздік ережелері мен ЖҚЕ шараларында дамыту;
Балаларды өз әрекеттерін талдауға және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуге үйрету.
Оқу жылы соңындағы тәрбие-білім беру процесі бойынша қорытынды мониторинг балалардың дағдылары мен қабілеттерінің дамуының оң динамикасын көрсетті.
Балаларды дамытуға бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруді және енгізуді жалғастыру.
Жыл бойы тәрбиеленушілердің даму деңгейіне сәйкес ата-аналармен жүйелі жұмыс жүргізу.