«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Нұр бала" бөбекжайы»мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад "Нұр бала» города Кокшетау при отделе образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбиеленушілердің білімін бағалау

 

2024–2025 оқу жылына арналған тәрбие-білім беру процесінің даму қорытынды мониторингі келесі динамиканы көрсетті.

Диагностика балабақшаның 13 тобында жүргізілді. Диагностикаға қатысқан балалардың жалпы саны – 298.

Топ атауы Балалар саны Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей
№1 «Балбөбек» (5 жас) 24 22 2 0
№2 «Ботақан» (3 жас) 25 12 10 3
№3 «Айналайын» (2 жас) 20 9 8 3
№4 «Балдырған» (5 жас) 25 17 8 0
№5 «Гүлдер» (4 жас) 26 12 12 2
№6 «Көжектер» (4 жас) 25 11 10 4
№7 «Құлыншақ» (5 жас) 25 10 12 3
№8 «Арай» (4 жас) 26 10 10 6
№9 «Балапан» (3 жас) 25 10 9 6
№10 «Еркетай» (3 жас) 25 5 16 4
№11 «Жұлдыз» (4 жас) 25 7 15 3
№12 «Күншуақ» (5 жас) 23 17 6 0
№12 «Күншуақ» (4 жас) 2 0 1 1
№13 Түзету тобы 2 0 0 2
Барлығы 298 142 (48%) 119 (40%) 37 (12%)

1. Физикалық даму

Нәтижелері:
Жыл соңында бағдарламалық материалды жоғары деңгейде меңгерген балалар саны – 188 (63%), төмен деңгей – 16 бала (5%).
Кіші және ортаңғы жастағы балаларда физикалық даму дағдылары белсенді қалыптасты.

Қорытынды: физикалық даму бойынша меңгеру деңгейі 85%.

Ұсыныстар:

  • Балалардың денсаулығын нығайту және сақтау жұмысын жалғастыру;

  • Балалармен жеке жұмысты күшейту;

  • Ұлттық қимыл-қозғалыс ойындарын, таңертең, таңғы астан кейін, серуен мен ұйқыдан соң моторика дамыту жаттығуларын енгізу.


2. Танымдық және зияткерлік дағдылар

Нәтижелері:
Жоғары деңгей – 120 бала (40%), орта – 138 (46%), төмен – 40 (14%).
Білім сапасы – 86%.
Ескерту: төмен деңгейдегі балалардың ресми медициналық қорытындылары бар, олармен жеке жұмыс жүргізілуде.

Ұсыныстар:

  • Дидактикалық ойындар арқылы топтық және жеке жұмыстарды жалғастыру;

  • Танымдық және зерттеушілік іс-әрекеттерді күнделікті ұйымдастыру;

  • Математика дағдыларын тек сабақта ғана емес, күн тәртібіндегі және еркін ойын кездерінде де дамыту.


3. Коммуникативтік дағдылар

Нәтижелері:
Жоғары деңгей – 114 бала (38%), орта – 140 (47%), төмен – 44 (15%).

Қорытынды:
Бағдарламалық материалды меңгеру сапасы 66%-дан 85%-ға дейін өсті. Бұл орыс тілінде оқытатын топтарда жүргізілген «Тілге ену» жобасының нәтижесі.

Ұсыныстар:

  • Балалардың сөздік қорын тек сабақта ғана емес, күнделікті өмірде сұрақтар қою, әңгімеге тарту, кітап оқу және талқылау арқылы дамыту;

  • Балалар бұрышы мен аудио кітаптармен жабдықталған кітап бұрышын ұйымдастыру;

  • Балаларды оқыған шығармалардан рөлдерді өз бетінше ойнауға ынталандыру.


4. Шығармашылық дағдылар мен зерттеушілік әрекет

Нәтижелері:
Жоғары деңгей – 137 бала (46%), орта – 126 (42%), төмен – 35 (12%).

Қорытынды: меңгеру деңгейі – 88%.

Ұсыныстар:

  • Балалардың қиялын, шығармашылығын дамыту;

  • Өз бейнелерін, құрылыстарын, суреттерін жасауға ынталандыру;

  • Сурет салудың дәстүрлі емес әдістерін кеңінен қолдану;

  • Декоративті-қолданбалы өнермен таныстыруды жалғастыру және өнер туындыларына ұқыпты қарауға тәрбиелеу.


5. Әлеуметтік-эмоционалдық дағдылар

Нәтижелері:
Жоғары деңгей – 130 бала (44%), орта – 131 (44%), төмен – 37 (12%).

Қорытынды: меңгеру деңгейі – 88%.

Ұсыныстар:

  • Бұл дағдыларды дидактикалық, рөлдік ойындар арқылы, күн тәртібіндегі сәттерде, қауіпсіздік ережелері мен ЖҚЕ шараларында дамыту;

  • Балаларды өз әрекеттерін талдауға және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуге үйрету.


Жалпы қорытынды:

Оқу жылы соңындағы тәрбие-білім беру процесі бойынша қорытынды мониторинг балалардың дағдылары мен қабілеттерінің дамуының оң динамикасын көрсетті.

Ұсыныстар:

  1. Балаларды дамытуға бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруді және енгізуді жалғастыру.

  2. Жыл бойы тәрбиеленушілердің даму деңгейіне сәйкес ата-аналармен жүйелі жұмыс жүргізу.


 


Текст