Біздің бөбекжайымыздың инновациялық қызметі
Бүгінгі әлем кешегіге ұқсамайды, ал ертеңгі әлем бүгінге ұқсамайды! Қарқынды дамып келе жатқан технологиялар адам өмірінің барлық салаларына енгізілуде. "Нұр бала" бөбекжайында біз STEM-технологияны білім беру қызметінде де, ойын қызметінде де қолданамыз. Барлық қажетті атрибуттармен жабдықталған жеке кабинет бар. STEM технологиясын қолдану балаларға айналада болып жатқан барлық нәрсені талдауға, құбылыстар мен жүйелерді тек құрылымда ғана емес, уақыт динамикасында да көруге үйретуге көмектеседі. STEM технологиясын қолдану балалардың танымдық дамуы бойынша жұмыста ең жоғары нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді, өйткені STEM технологиясы мектеп жасына дейінгі балалардың ойлауын, қиялын, зияткерлік қабілеттерін дамытуға бағытталған. Біздің тәжірибемізде біз келесі білім беру модульдерін қолданамыз: LEGO дизайны. Бұл модуль ойын түрінде механиканың негізгі принциптерімен және қарапайым механизмдердің жұмыс ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік береді
Математикалық даму Оған үстел үстіндегі білім беру ойындары, сенсорлық даму құралдары, геометриялық денелер мен фигуралар жиынтығы, математикалық Даму бағыттары бойынша демонстрациялық және үлестірмелі материалдар, логикалық басқатырғыштар, сұрыптаушылар, математикалық конструкторлар, баулар және т. б.
Тірі және өлі табиғатпен тәжірибе жасау Бұл модуль балаларды зерттеу процесінде судың, ауаның, жансыз және тірі табиғат объектілерінің қасиеттерімен, оптикалық құбылыстармен таныстыруды ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
Ф. Фребельдің дидактикалық жүйесі; Бұл модуль әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастыруға және мектеп жасына дейінгі және кіші жастағы балаларда кеңістіктік ойлауды дамытуға бағытталған
Робототехника "Робототехника" модулі бірнеше конструкторларды қамтиды. "Робототехника" білім беру модулінен конструкторлар жиынтығы жобалау дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Құм өнері (құммен сурет салу) технологиясы-бұл өзін-өзі көрсетуге, баланың шығармашылық бейімділігін дамытуға тамаша мүмкіндік, сонымен қатар өз сезімдерін, эмоцияларын, тәжірибелерін білдіруді үйренудің қарапайым және тиімді әдісі. Құм кез-келген формада болуы мүмкін. Құм ойындары балалардың тез ашуландылықтың, агрессивтілігін, жылауын жеңілдетеді және сонымен бірге қиялды тез дамытады, балалар мен ересектердің эмоционалды жағдайына жағымды әсер етеді және өзін-өзі дамытудың тамаша құралы болып табылады. Үздік авторлық бағдарлама ЛевшевичЕ.В.,
АКТ технология Қазіргі әлемді ақпараттық-коммуникациялық технологиясыз елестету мүмкін емес. Желілік электрондық ресурстар ұсынатын мүмкіндіктер балабақшада жұмыс істейтін мамандар үшін өзекті бірқатар мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.
Біз өз қызметімізде мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істеуге болатын АКТ-ны қолданудың келесі бағыттарын атап өтуге болады:
1. презентациялар жасау;
2. Интернет ресурстарымен жұмыс;
3. дайын оқу бағдарламаларын пайдалану;
4. жеке авторлық бағдарламаларды әзірлеу және пайдалану.
Біздің балабақшадағы ең кең АКТ технологиясы мектеп жасына дейінгі ересек балалармен жұмыс кезінде қолданылады. Бұл әдетте интерактивті оқу бағдарламалары мен мультимедиялық презентациялар. Материалды мультимедиялық презентация түрінде беру оқу уақытын қысқартады, балалардың денсаулық ресурстарын босатады. Біздің балабақшада тәрбиешілер әртүрлі жабдықты пайдаланады: DVD приставкасы бар теледидарлар, интерактивті тақта, компьютерлер, принтер, сканер, магнитофондар (фото видео -флипчарттар мен планшеттер және т. б.)
Кітап оқуға құлшындыру технологиясы Буккросинг «Сөйлейтін қабырға» - бұл тірі экранның бір түрі. Магниттік жолақтар, кілемшелер, қалталар, киім қыстырғыштары, TСО, ойындар, ойын чиптері және әртүрлі тақырыптық суреттер топтағы және бөбекжай бөлмелеріндегі қабырғаларға бекітіледі. "Сөйлейтін қабырғаларды" барлық педагогтар өз жұмысында белсенді қолданады. "Сөйлейтін қабырғаларда материал жыл мезгілдеріне сәйкес, балабақшада өтетін тақырыптық апталарға сәйкес орналастырылады, ол мектеп жасына дейінгі балаларды көркемдік-эстетикалық тәрбиелеуге бағытталған. Сондықтан балабақша топтары мен үй-жайларында "сөйлейтін қабырғаларды" ұйымдастырудың мақсаты білімді игеру, бекіту, кеңейту, сондай-ақ коммуникативті дағдыларды дамыту болды.